НОВИНИ

Рішення Мodern-Expo для польської мережі Stokrotka


rsz_034

rsz_043

Відомий польський ритейлер Stokrotka продовжує активно розвивати мережу супермаркетів по всій Польщі. Компанія відома тим, що застосовує унікальну систему формування цін в магазині на свіжі продукти. З моменту відкриття першого магазину 1996 року, Stokrotka має найкращий провіант завдяки співпраці з місцевими постачальниками. Зараз мережа налічує понад 400 магазинів. За словами президента фірми Даріуша Калиновського (Dariuch Kalinowski), у 2018-у вони планують відкрити щонайменше 100 нових магазинів. Наразі ж запустили власну логістичну мережу та розподільні склади. Усе для того, щоб масштабніше співпрацювати з регіональними компаніями, і улюблений покупець мав змогу безперебійно купувати вподобані свіжі продукти. А це м`ясо, хлібобулочні вироби, молочні продукти, фрукти та овочі. У мережі також можна придбати хімікати, побутові товари та алкоголь.

rsz_019

rsz_027

МodernExpo Group співпрацює зі Stokrotka з 2009 року, тобто з перших виставок, де міжнародна компанія пропонувала ідеальні рішення для ритейлу. Партнери успішно запустили декілька проектів разом, і ModernEхро стала постачати для польської мережі більший асортимент обладнання – окрім касових боксів, торгові стелажі, кошики та промо-стійки.

rsz__11530_3

rsz__11532_3

Відкриття ще одного дистрибуційного центру Stokrotka в Любліні на початку року – це стратегія пришвидшеного розвитку комерційної мережі. Дистрибуційний центр тепер може постачати найсвіжіші продукти в 172 магазини мережі. Площа складу займає понад 11 500 м² , тут вже працює понад 230 співробітників. Щоб центр працював максимально ефективно, компанія Modern-Expo створила для свого давнього партнера функціональні стелажі високого складування: між ними легко маневрувати, діставати товар на будь-якій висоті, також конструкція стелажів дозволяє вигідно демонструвати товар.

rsz_094

rsz_103

Stokrotka заснована в 1994 році в Любліні, Польща. Компанія є дочірньою компанією Emperia Holding S.A. і є провідною в розвитку ритейлу Польщі. По всій країні працює понад 400 супермаркетів, які розташовані в житлових будинках, міні-торговельних центрах та великих торгових центрах. Мережа пропонує від 100 до 1400 м²  торгової площі та від 4000 до 10 000 найменувань асортименту.




ІНШІ НОВИНИ


ПІДПИСАТИСЬ

БАЖАЄТЕ ВІДПИСАТИСЯ?

Слідкуйте за оновленнями «Модерн-Експо»!

Ми в соцмедіа