НОВИНИ

Петро Пилипюк і Богдан Лукасік : «Живіть! Творіть! Перемагайте!»


Петро Пилипюк:

— У 2017-му ми знову працювали на нестабільному ринку в умовах світової кризи. Але, як складно не було, 2017-й став для нас вдалим.

Початок року – відкриття заводу у Вітебську, наш третій виробничий майданчик, який, впевнені, допоможе нам зробити клієнтів з країн Митного Союзу максимально задоволеними співпрацею з ModernExpo.

Ще одна подія, якою можемо пишатися – це участь нашої компанії в найпрестижнішій міжнародній виставці EuroShop, яка раз на три роки відбувається в Дюссельдорфі (Німеччина). Ми беремо участь у ній з 2003 року, і щоразу змінюємо масштаби та підходи. У 2017 році наша компанія ввійшла у трійку найкращих за такими критеріями, як інновації, дизайн та атмосфера. І, до речі, саме атмосфера, яку ми створюємо ­- це та особливість, яка відрізняє нашу компанію від решти. Адже, крім якісного продукту, ми прагнемо дати нашому клієнту якнайбільше позитивних емоцій і вражень. І нам це вдається!
Були цього року й інші представлення ModernExpo в різних куточках світу, як-от дебют на виставці POSTEХРО у Женеві, де ми виступили на «відмінно» з поштоматом FreshBoх – інноваційним, актуальним для наших клієнтів обладнанням для доставки продуктів харчування. Класичні ритейлери завдяки такому продукту отримали серйозну перевагу в конкурентній боротьбі на ринку онлайн-ритейлу.

photo_08-12-2017-26

Богдан Лукасік:

— Цього року ModernExpo створила безпрецедентний інформаційний прорив в Європі завдяки роботі нашого польського офісу. Ми провели успішну компанію із просування нашого бренду на польському ринку, провели низку заходів, де ModernExpo була спонсором і представляла наші інновації. У результаті ми отримали багато нагород, зокрема, за наш інноваційний продукт поштомат FreshBoх. Крім того, ми показали, що ModernExpo – це компанія, яка знаходиться в одній ланці зі світовими лідерами, тож впевнено пропонує повну лінійку продуктів для рішень «під ключ».

Zdjęcie Bogdan Łukasik 2

 

Петро Пилипюк:

— Історичною подією 2017-го є також і те, що до міжнародного холдингу компаній ModernExpo приєдналась R.E.D. – IT-компанія, спільно з якою ми створили низку надзвичайних сучасних продуктів, найперше – це self-checkout (каси самообслуговування), які сьогодні особливо популярні в Західній Європі, і які ми все частіше зустрічаємо на наших ринках. Поєднання hard & soft дасть нам великі конкурентні переваги у створенні унікальних інноваційних продуктів. Уже зараз ми на стадії завершення першої частини проекту зі створення штучного інтелекту в ритейлі. І з нетерпінням очікуємо початку наступного року, коли вже зможемо його використовувати.

У 2017 році також відбувся значний поступ на ринках Близького Сходу: наш дубайський офіс показав чудові результати, значний приріст. Знаковим є те, що ми ввійшли в новий сегмент ринку — це поставка рішень «під ключ» включно з оздоблювальними роботами. Зараз на фінальній стадії один із таких гіпермаркетів, і це ­– нова сторінка в історії ModernExpo. Гарні новини після виставки EuroShop і на французькому ринку, лідери якого відчинили для нас двері, і тепер ми постачаємо наші продукти до найвідоміших французьких мереж. Це важливі кроки 2017-го року, і на цьому етапі дуже важливо, щоб ми були послідовними. Основна філософія – «Just-in-time» — була реалізована на сто відсотків. Тому очікуємо, що 2018-й покаже динаміку й по інших фронт-офісах.

Знаковим цей рік став ще й тому, що на початку ми озвучили візію на 10 років вперед і вкотре підтвердили, що компанія ModernExpo має серйозні амбіції: ми прагнемо стати компанією №1 не лише в Європі, але й у світі. Для цього за основу ми взяли чесноти, за якими визначили цінності корпоративної культури: це чесність, відповідальність, взаємна повага, позитивне мислення, професійність, відкритість, якість, постійне вдосконалення, підтримка ініціатив, націленість на результат, вчасність, досконалість…

Тож завершуючи 2017-й рік, згадаймо ще раз про наші цінності:

Команда талановитих людей, які повірили в філософію GO Modern, яка означає «Жити! Творити! Перемагати

Бережливе виробництво, філософія Lean, операційна досконалість. Це те, що дасть нам можливість залишатися ефективними, найперше, в економіці, а також надавати якісний сервіс, якісні продукти для наших клієнтів.

Інновації. У 2017 році ми почали активно вкладати ресурс у створення інноваційних продуктів, і будемо робити це надалі, бо бачимо в цьому велику перспективу. Та найголовніше, ми віримо, що в нашій компанії є достатня кількість талановитих інженерів, дизайнерів, маркетологів, IT-спеціалістів, які вже сьогодні створюють продукти, які визначатимуть обличчя майбутнього ритейлу на роки вперед.

Розвиток – це постійний рух вперед всієї команди, те, без чого ми не можемо бути сильними та конкурентноспроможними. Тому й далі вчимося, займаємося саморозвитком і йдемо вперед.

Сервіс — це те, без чого жодне рішення для внутрішнього і зовнішнього клієнта не може бути успішно реалізованим.

Партнерство й надалі дозволить нам об`єднувати довкола компанії ModernExpo талановитих людей, сучасні компанії, які розділяють наші цінності. І все це ми будуватимемо за принципом winwin.

І ще один дуже важливий факт на завершення підсумків: 1997 року, тобто рівно 20 років тому ми з Богданом Лукасіком створили нашу спільну компанію ModernExpo. Ми повірили, що наш принцип «Жити! Творити! Перемагати!» стане принципом тисяч людей. Життя – це Божий дар, і ми приходимо в цей світ, щоб змінювати його на краще. Тільки ті люди, які користуються своїми талантами, створюють найкращі у світі продукти; тільки ті люди, які мають чітку ціль у своєму житті й невпинно йдуть до неї, обов`язково досягають великих успіхів.

Для того, щоб жити, нам потрібне здоров`я. І я бажаю вам у наступному, 2018 році, бути міцними й сильними! Для того, щоб творити, треба мати натхнення, тож нехай вас осявають нові ідеї! Для того, щоб перемагати, я бажаю вам сил, енергії і позитивного мислення! Щоденно крокуйте до своєї мети і перемагайте!

ModernExpoGo Modern!




ІНШІ НОВИНИ


ПІДПИСАТИСЬ

БАЖАЄТЕ ВІДПИСАТИСЯ?

Слідкуйте за оновленнями «Модерн-Експо»!

Ми в соцмедіа