НОВИНИ

Modern-Expo провела ребрендинг АЗС Glusco «під ключ»


1

Міжнародна компанія Modern-Expo охоче приймає нові виклики. Коли на початку року мережа АЗС Glusco в Києві розпочала ребрендинг і запропонувала співпрацю, у корпорації погодилися допомогти у зміні візуального оформлення та окремих функціональних елементів. У результаті ж цей красивий проект виконали «під ключ».

2 3

Пілотним проектом в Glusco обрали київську АЗК на Оболонському проспекті, 1а, з торговельною площею в 173,2 м². До пори новий концепт не розголошували, і це лише посилило ефект першого враження.

4

Постійні клієнти Glusco побачили не просто зі смаком оновлену, а й креативно вибудовану історію затишку й вишуканої атмосфери, яка тепер панує у торговельному залі. Працівники компанії Modern-Expo разом зі своїми підрядниками провели всі ремонтно-оздоблювальні роботи, встановили дуже цікаві, у формі напівдуги, світильники, декорували стелю, встановили торгові стелажі, холодильні вітрини.

5

Усе технологічне обладнання, згідно дизайн-проекту клієнта, оздобили декором зі шпону та натурального дуба, а ще чорного штучного каменю. Як тут тепер почуваєшся? Як у місці сили ­ – надійно і впевнено. Ця надійність – і в якісному обладнанні від Modern-Expo: в торговельному залі АЗК встановили вітрину GL з вбудованим агрегатом. Вигідно вписалась у концепт залу і стелажна система «Колумб» компанії Modern-Expo: на цьому спеціалізованому обладнанні для торгових відділів кожна одиниця товару виглядає елегантно і, відповідно, привертає увагу.

6

Для корпорації така співпраця з Glusco є першою, і в компанії завжди готові до продовження.




ІНШІ НОВИНИ


ПІДПИСАТИСЬ

БАЖАЄТЕ ВІДПИСАТИСЯ?

Слідкуйте за оновленнями «Модерн-Експо»!

Ми в соцмедіа