НОВИНИ

Компанія Modern-Eхро Group провела другий Modern Retail Forum


-MRF-2018-72

Подія відбулася в межах міжнародної виставки технологій і обладнання для торгівлі «Індустрія торгівлі» в КиївЕкспоПлаза в Києві (Україна), і об`єднала людей, які хочуть створювати нові формати в ритейлі: власників і топ-менеджерів роздрібних компаній, керівників та  власників торгових центрів, сервісні компанії, що працюють в ритейлі тощо.  

-MRF-2018-8

Перший форум проходив 2015 у Луцьку, де знаходиться головний офіс та виробничий майданчик холдингу, глобального постачальника комплексних рішень для ритейлу в Центральній та Східній Європі та на Близькому Сході.

-MRF-2018-41

 

Другий Modern Retail Forum цілеспрямовано проводили в дещо іншому, відмінному від попереднього форматі. Він тривав один день, прийня поняд 150 гостей, які зосередились на виступах десятьох найкращих українських та міжнародних спікерів-практиків. Людей, які давно працюють з ритейлом і можуть оцінити швидкість ринкових змін в умовах світової глобалізації, побачити ситуацію під кутом зору свого бізнесу, визначити тренди, напрямок і відповісти на головне запитання, яким же буде ритейл в епоху споживачів-геймерів?

Другий Modern Retail Forum був окреслений темою «Тренди. Дизайн. Ефективність» і складався з трьох блоків.

У першому — «Тренди» — Сeбaстьян Цигал, комерційний директор Modern-Expo Group виступив з темою: «Магазин майбутнього. Яким буде новый ритейл».

-MRF-2018-46

Емоційним став виступ директора Shop! Global Development Лео ван де Польдера з темою «Що відбувається в глобальному ритейлі? Як зрозуміти сучасного споживача, його потреби і бажання». Він розповів, за якими критеріями визначати потреби і бажання покупців, загальні тренди у глобальному ритейлі; на прикладі реальних кейсів продемонстрував, як процес покупки перетворюється на подорож покупця по магазину, відзначив, якими можуть бути точки дотику магазину з покупцем тощо.

-MRF-2018-67

Голова ради директорів VolWest Group Віктор Корсак в темі «Інноваційний потоп: як вижити в глобальних трендах розвитку ритейлу», розповів про те, що Україна швидко проскочить розрив розвитку, як це було в Азії, і вийде на рівень розвитку ринків Європи та США, навів приклади теорій, які пояснюють, як рухається торгівля і сучасних трендів роздрібної торгівлі, пояснив, що призводить до появи інновацій на ринку.

-MRF-2018-78

У другмоу блоці, «Lean», виступив керівник Lean Institute Ukraine Сергій Комберянов з темою «Технології LEAN. Як ритейлеру втрачати менше і заробляти більше»?

Комберянов

А менеджер проектів Apple Consulting Олександр Соколенко в темі «Інновації в управлінні асортиментом: нескінченні можливості підвищення прибутковості» розповів про операційну ефективність ритейлу, способи і важливість управління асортиментом.

-MRF-2018-140

А завершив блок директор з інноваційних технологій E.NEXT-Group Євгеній Агеєв з темою «Енергоефективність як фактор підвищення конкурентоздатності в ритейлі» і розповів, якими можуть бути комплексні рішення в енергетиці, чому енергоефективність — це фактор підвищення конкурентоздатності, якою є роль моніторингу в системі енергоменеджменту.

-MRF-2018-150

Третій блок розпочав Director of Strategy and Format at JosDeVries Ернст Консенхейм з темою «Мультиплатформенні стратегії в ритейлі», в якій висвітлив важливість дизайну в комунікації зі споживачем, розповів про мікс форматів, способи створення нових вражень покупця, cпіввідношення раціонального і емоційного.

Ернст


Продовжив блок власник Rozetka.ua Владислав Чечоткін темою «Rozetka: Що нам дає і чому навчає офлайновий гіпермаркет?» і припустив, чи є майбутнє в офлайнових мереж, з якими складностями зіштофхнулась компанія, продаючи побутову техніку і електроніку. Він підсумував: «Я не можу сказати, що буде все Rozetka. В більшій кількості категорій, особливо для молоді, частка офлайну туманна. Але, як ми бачимо, офлайн бореться і винаходить різні способи вижити. Велика кількість буде продаватися офлайн, але ніхто не знає, якою буде ця частка. Можливо, ми спільно придумаємо новий канал. Але в будь-якому випадку ми повинні продавати у всьому світі, де ми тільки можемо продавати».

-MRF-2018-171

Співвласник групи компаній ModernEхро Group Богдан Лукасік у своїй темі «Новий ритейл. Як технологічні, економічні та соціальні тенденції визначають дизайн сучасних магазинів? » показав шлях від розробки концепту магазинів до його впровадження на прикладі вітчизняних та іноземних кейсів.

Богдан Лукасік

Завершував третій блок CEO компанії IDNT Микола Чумак «Час змін. Як нові формати створюють більш просунутих покупців?», де на прикладі кейсів розказав, що нового в світовому ритейлі, що ж таке успішний формат та яке майбутнє прогнозують ритейлу

-MRF-2018-189

Про зміни, яких не уникнути, говорив і генеральний директор компанії Петро Пилипюк: «За два роки, що минули від першого форуму, стрімко змінився ринок ритейлу, змінилась і компанія ModernEхро Group, її цілі. У нас дійсно амбітна мета: стати партнером в побудові ефективного бізнесу. Адже маємо для цього унікальний досвід роботи з лідерами ринків Центральної та Східної Європи, Близького Сходу. Ми постачаємо наші рішення в понад 60 країн світу і хочемо трансформувати ці знання для всіх наших партнерів. Український ринок, який є платформою ModernEхро, займає в цьому ланцюгу змін надзвичайно важливе місце. Він став основою для утворення дискусійного майданчика – нашого Modern Retail Forum!

 -MRF-2018-44

Сьогодні ModernEхро — це вже далеко не лише виробник торговельного обладнання, сьогодні це міжнародна компанія, яка створює екосистеми для успішного ритейлу, що працюватиме в умовах нової економіки. Тому змінилося і позиціонування нашої компанії. Сьогодні ми говоримо: «We Create Retail New! Ми створюємо новий ритейл.




ІНШІ НОВИНИ


ПІДПИСАТИСЬ

БАЖАЄТЕ ВІДПИСАТИСЯ?

Слідкуйте за оновленнями «Модерн-Експо»!

Ми в соцмедіа