НОВИНИ

Інновація року в ритейлі!


_DSC8520

Під час міжнародної виставки торговельного обладнання, технологій та послуг RetailShow 2017, що відбулась у Варшаві,  вручали нагороди найкращим компаніям у сфері роздрібної торгівлі. Цьогоріч перемогу здобула  компанія Modern-Expo за свій найновіший продукт – FreshВox, – розроблений разом з інноваційним партнером OMNIC. А нагороду отримав Анатолій  Ходзюк, СEO Modern-Expo у Польщі.

Протягом останніх декількох років у межах виставки проводять два конкурси:  Best Shop Concept, в якому нагороджують магазини, що вирізняються креативними ідеями, дизайном, зручністю та технологіями.  У цій категорії оцінюється унікальність концепції, використання нетрадиційних рішень та дизайну.

У другому конкурсі на виставці «Інновації в торгівлі 2017» учасники демонструють  найкраще обладнання, товари та послуги  для комерційної сфери.  Цього року учасники виставки мали  змогу представити продукти в таких категоріях, як ІТ-системи та технології, проекти інтер’єрів, POS,  e-commerce та мобільний зв’язок. У змаганнях  переможці обох категорій отримали можливість вирізнитися  з-поміж конкурентів.  Та найголовніше ­–  почути додаткові рекомендації  та визнання  клієнтів.

DSC00523

­­-  Маю за честь отримати для Modern-Expo нагороду за  інновації в торгівлі.  Але найбільше тішить той факт, що йдеться про найновіший продукт, представлений цього року в нашій пропозиції, – це FreshBox з системою охолодження. Особлива подяка Артуру Григоряну, керуючому партнеру компаній OMNIC, який був ідейним натхненником в розробках поштомату FreshBox та команді OMNIC, яка нещодавно стала інноваційним партнером Modern-Expo. За допомогою цього обладнання клієнт зможе підібрати свіжі продукти в найбільш зручному для нього місці, не витрачаючи зайвого часу в магазині, особливо в черзі до каси, — прокоментував Анатолій Ходзюк.

— Ми раді взяти участь у RetailShow і бути представленими на стенді Modern-Expo та показати наші останні розробки європейській аудиторії. З 2013 року ми працюємо над розробкою інновацій для роздрібних та логістичних компаній. Партнерство OMNIC та Modern-Expo є стратегічним кроком для обох компаній. Це дозволить поширювати інновації для них швидше та ефективніше, — вважає Артур Григорян .

Стратегічна концепція діяльності компанії ­– це постійна розробка та індивідуальна пропозиція,  вигідна і виробнику, і клієнту. Завдяки цьому, компанія  Modern-Expo  розвинула позицію лідера у своїй галузі в усьому світі.

ModernExpo  — міжнародний холдинг,  один із лідерів у виробництві та постачанні комплексних рішень для торгівлі в Центральній та Східній Європі.  Заводи компанії, загальною площею 112 000 м², знаходяться у Луцьку (Україна), Верхньодніпровську (Україна) та Вітебську (Білорусь).

Modern-Expo  постачає обладнання у понад 60 країн світу; асортимент компанії складають торгові стелажі, касові бокси, обладнання з нержавіючої сталі, складські стелажі, каси самообслуговування,  стелажі високого складування, POS-обладнання, холодильне обладнання, поштомати. Офіси компанії розташовані у Франції,  Польщі, Росії, Білорусі, Німеччині, Великобританії та ОАЕ. Серед клієнтів Modern-Expo  такі відомі компанії, як: Groupe Auchan, PepsiCo, Metro AG, Brittish American Tobacco, Carrefour, Mars, Mondelez, Rewe Combine, Henkel, SPAR,  X5 Retail Group та інші.

OMNIC — це міжнародна технологічна група, яка займаєтья розробкою  та впровадженням інновацій для компаній, що працюють з роздрібом та логістикою. Штаб-квартира компанії знаходиться в Сан-Франциско (США), з науково-технічним відділом у Києві (Україна). OMNIC працює  з такими світовими брендами, як Hugo Boss, Philips, Youdo, P&G, Benetton.




ІНШІ НОВИНИ


ПІДПИСАТИСЬ

БАЖАЄТЕ ВІДПИСАТИСЯ?

Слідкуйте за оновленнями «Модерн-Експо»!

Ми в соцмедіа