НОВИНИ

Гіпермаркет нового покоління АШАН — з рішенням від Modern-Eхро!


dsp-22 rsz_dsp-16

АШАН РІВ ГОШ називають гіпермаркетом нового покоління, адже бренд лишається вірним собі, постійно працюючи на випередження. І сьогодні він пропонує не лише найбільший вибір товарів «під одним дахом». У гіпермаркеті враховані всі актуальні виклики сучасного ритейлу. Найголовніший з яких – очікування споживача, вибір товару як найкраща емоція та незвіданий покупецький досвід.

dsp-23 dsp-35

«Це дозволяє нам створити унікальний зв’язок з клієнтами та комерцію майбутнього», — кажуть в АШАН, і дивують інноваційними послугами. Покупецький комфорт сьогодні – це не лише Wi-FI  у магазині, але й digital-рішення — інтерактивні панелі, де клієнти можуть залишати свої враження та побажання щодо якості послуг, планшети в кафе, миттєві пропозиції на смартфон про знижки тощо.

rsz_dsp-13

Головна ж фішка АШАН — широка й відбірна пропозиція для задоволення потреб усіх клієнтів. Це приваблює тисячі відвідувачів. Дбаючи про те, щоб кожен вид товарів був найкраще представлений, бренд обрав для співпраці партнера, з яким уже мав досвід відкриття гіпермаркетів мережі у Львові та Дніпрі. Це міжнародна компанія ModernEхро Group, постачальник комплексних рішень для ритейлу в Центральній та Східній Європі. Завдяки обладнанню системи DIY компанії вдалося збільшити площу викладки товарів, їх можна бачити з різних точок торгового залу. А лінійка аксесуарів вигідно презентує товар покупцеві. Компанія успішно створює індивідуальні замовлення, виходячи з концепту магазину, і для АШАН розробила кастомізовані рішення, зокрема, хлібний відділ, косметичні стелажі, рішення для алкоголю, торгове обладнання для сегменту noonfood відділу електротехніки.

rsz_dsp-7 dsp-4

 

Окрім того, ModernExpo надала сервісну підтримку : змонтувала та встановила все обладнаня власного виробництва в новому АШАН.

Компанія Ашан Ритейл представлена у 17 країнах та є 11-м дистриб’ютором продовольчих товарів у світі (джерело Deloitte), а також 35-м роботодавцем у світі (джерело Fortune). Ашан Рітейл об’єднує усі формати продовольчої торгівлі та налічує 3 778 точок продажів: гіпермаркети, супермаркети, магазини біля дому з підтримкою електронної комерції та драйвами в деяких країнах. З метою будівництва сучасної комерції, Ашан Ритейл завжди ставить клієнтів у серце своєї діяльності: дисконтні ціни, широкий вибір, якість послуг, урахування локальних потреб і ринків.

В Україні Ашан Ритейл працевлаштовує близько 7000 співробітників та представлений 20-ма магазинами у 9 великих містах.




ІНШІ НОВИНИ


ПІДПИСАТИСЬ

БАЖАЄТЕ ВІДПИСАТИСЯ?

Слідкуйте за оновленнями «Модерн-Експо»!

Ми в соцмедіа